Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
December 16, 2004
Image Size
356 KB
Resolution
740×763
Thumb

Stats

Views
2,290
Favourites
53 (who?)
Comments
15
Downloads
160
×
Merry Christmas by Exarrdian Merry Christmas by Exarrdian
jee I just noticed there is a holiday category o_x;
anyway..here he is the cute lil bat named Zig ^__^ and he wishes you Merry Christmas!Ho ho ho
I wonder will someone use 'cute to the max' again? :D
Add a Comment:
 
:iconxkillerxcadillac:
omgosh! this is adorable! i love bats and i love this one!!!! omg! :glomp: :heart:
Reply
:iconexarrdian:
Exarrdian Mar 22, 2007  Professional Digital Artist
Thank you :giggle: Glad you liked Zig ^^
Reply
:iconxkillerxcadillac:
you're very welcome.
do you think you could possibly draw me a bat sometime? =D
Reply
:iconatmamog:
atmamog Dec 17, 2004
Aw dang, I guess I forgot to leave a comment fer this huh? That bat's just too damn cute hehe. Well then early Merry Christmas! Hehe aww look at his big eyes...
Reply
:iconrasilverstorm:
Wheeee.... KAWaII must keep it!!! *grabs Zig and runs off*
Reply
:iconexarrdian:
Exarrdian Dec 18, 2004  Professional Digital Artist
Haha now you`ll see Voris running after you :D
Reply
:iconrasilverstorm:
Mhuhahahaha, then he first must catch me *cuddlez Zig*
Reply
:iconjust-joey:
just-joey Dec 17, 2004  Hobbyist General Artist
sweet! it's zig again! and all decked out for the season!
Reply
:iconaadila:
Aadila Dec 16, 2004   Traditional Artist
Awwwwwwwwwwwww soooooooooo cute. Very well done. I especially love the snowy background :)
Reply
:iconnanimbej:
THAT IS SO CUTE! (I didn't know there was a holiday section either)
Reply
Add a Comment: